Kökleşik olarak demografik bilgilere nazaran örgülmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun kent analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, çığır, gelir ve ilişki alanları gibi değdavranışkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz sinein farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, munis maliyette suni zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı takas hakikaten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde durum alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yer hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana yer büyük gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş proseslerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir oldu.